Pages

Friday 9 March 2012

Baiona, mesto kam doplával Kolumbus

Po tom, čo objavil Ameriku na troch lodiach, sa do Európy vrátil na jednej(špan. Cristobal Colón). Táto loď zhodou okolností priplávala do Baiony, výsledkom čoho sú každoročné stredoveké oslavy na jeho počesť. Áno, Španieli oslavujú všetko.... hlavne aby bola fiesta. 
Do Baiony sme sa vybrali loďou (asi hodina cesty). Vymrzla som, zmočila som sa, no urobila som pekné fotky.

Multi-kulti: nem-tal-poľ-špan-české zloženie

Ja a Petra (CZ)




Ja a Monika (PL) s vínom v miskách

Empanadas - od tuniaka, cez chobotnice, zeleninu, cokoladu, ovocie...

Torty...

Gumené sladkosti

Klobásky


Podvečer ukončujeme na pomníku+hrade s výhľadom na prístav, more a mesto s fľašou vína v podaní mňa, Marcosa a Abby

No comments:

Post a Comment